Emine ATEŞ

Bir gün Hz. Musa (a.s) Tur dağında Allah ile münacata başlarken şöyle seslendi: – Ey âlemlerin Rabbi! Cevap geldi: – Lebbeyk! Sonra şöyle dedi: – Ey itaat edenlerin Rabbi! Cevap geldi: – Lebbeyk! Sonra da şöyle seslendi: – Ey günahkârların Rabbi! Cevap geldi: – Lebbeyk! Lebbeyk! Lebbeyk! Şaşırmıştı Hz. Musa; Bu yüzden sordu: – Allah’ım! En güzel isimlerinle çağırdım, Bir defa cevap verdin; Ama ,“Ey günahkârların Rabbi!” diye çağırdığımda üç defa cevap verdin..! Merhametliler merhametlisi O yüce ALLAH şöyle buyurdu: – Ey Musa!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşattığınız her şeyi, hissettirdiğiniz her duyguyu yaşamanız dileğiyle.🤲🏻
Öleceğiz iki gözüm.. Bundan âlâ gerçek mi var?
Hayırlı Günler
Allah’ım… Bu haftayı gönlümüze huzur, hayatımıza kolaylık eyle. İçimizi daraltan her şeyi bizden uzaklaştır, kalbimize ferahlık nasip et. Her adımımızı hayra çıkar, her niyetimizi kabulüne yaklaştır. Bizi umduğundan fazlasıyla karşılaşan kullarından eyle… Âmin.🤲🏻🌸
"Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak yeniden karşılaşırız." Sabahattin Ali