Okuma grubumuzda ki kurada çıkan Aralık ayı kitabımız.
Hiç tarzım değil diye düşündüm.
Ben lisedeyken bu tarzda okurdum sıkılırım okurken kesin dedim.
Şuan bitti ve ben beynimden vurulmuşa döndüm.
Kurgusu son derece etkileyici, tam bitti diyorsunuz ama şoka uğratıyor. Son derece de akıcıydı.
Kitabın ortalarında bu yazarı bi daha okumam demiştim şimdi yeni bi alışveriş listesi oluşturuyorum.
Harikaydı.
Ölüler DiyarıJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 20193,996 okunma