İyi şehir;iyi bir kütüphanede çalıştıktan sonra,iyi bir salonda,iyi bir tiyatro oyunu seyredebildiğin ve temsilin ardından güzel bir kafeye gidip sohbet edebildiğin şehirdir.
-Aklım başımda değil.Eskiden düşündüğünüzü,duyduğunuzu söylemek için saatlerce insanın çevresinde dolaşırdınız.Şimdi öyle değil,kalbin kimseden korkusu kalmadı.Eskiden hatırımızdan bile geçmeyen şeyleri şimdi bir anda söyleyip işin içinden çıkıyoruz,hem nasıl şeyler!