Esra

Zamanın ve ömrün sonsuz çemberinde kötü bir kapana kısılmış gibiydim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeni insanlarla tanışmakta, onları hayatıma buyur etmekte zorlanıyordum.
Acı çektiğini göstermemek için kim bilir ne kadar acı çekiyor olmalısın.
Kötü hatıralar, onulmaz yaralar, insana kapanmaz boşluklar yaratırdı..Arkasında bıraktığını sandığı geçmişi, geleceğini fersah fersah geçermiş.. Bir noktada çakılı kalmıştım. Ne yaparsam yapayım geçmişten kurtulup geleceğe dahil olamıyordum.
Yalnızca gözlerinde değil, ruhunda da bir dalgınlık vardı sanki.