Rabbim! Senin eşi benzeri asla bulunmayan rahmetinden ötürü, hakkımda genellikle hüsn-i zan ederler ya, ne olur o "zanları güzel kalpler" hatırına, beni onların, sandığı gibi güzelleştir...
Aminnn
Dedeniz rahmetli olduydu da, o güne kadar her ânım, onun yeni bir yanını keşfetmekle geçtiydi.
.
Tanımak diye bir şey yok be çoçoğum.
İNSAN SIR...
Lakin işte; sevmek var,
hayırlı olacağına inanmak var,
hüsn-i zan etmek var.
Kıymetini bilen için, pahası biçilemez kıymette bir basamak olur.
} Kalbinin Allah aşkına hazır, temiz bir mekâna dönüşmesi en yüce buluşmalara hazırlanması için gerekli olmasa, " sevmek" denilen azabı yaşamazdın.