📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben kitapları yavaş okumayı seviyorum. Parmaklarımı satırlarında gezdirerek, yazarı ile dertleşerek, gözümle_ dilimle_kalbimle okumalar yapıp içselleştirme gayreti ile yavaş yavaş okumayı seviyorum...
Bazı kitaplar için mümkün değil bu, zira aynı dilden konuşmadığım yazarın emeğine zeval getirmekten koktuğuma yarım bırakamadıklarım var. Birde birinden ödünç alıp okuyayım diye niyetlendiğim ama altını çizemediğim, yanlarına not alamadığım için kütüphaneme ekleyip, dilediğimce okuyacağım diye yarım bıraktıklarım...