Yarım asır mutluluğu aradık, zenginken hiçbir şey bulamadık; şimdi hiçbir şeyimiz yok, başkasının yanında yaşıyoruz ama öyle bir mutluluk bulduk ki daha iyisini istemiyoruz.
-İnsanda ne var?
«İnsanda sevgi olduğunu anlamıştım.»
-İnsana ne verilmemiştir?
«İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemişti.»
-İnsan neyle yaşar?
«Kadının başkasının çocuklarına acıyıp ağlamasını görünce, içinde yaşayan Tanrı'yı gördüm ve insan neyle yaşar anladım.»