Bayım niyetiniz sevmekse sevmeyin, uzağım ben…
PLUVİOPHİLE///MERDÜMGİRİZ*
SOR////////zaqa.net/ElffffNazım Hikmet Ran ∞
Çok gecikmiş bir sevgiyim ben, sevmek de canımı acıtıyor…
Kendimizi ne ölçüde biliriz ve anlamlandırırız ne kadar mesafe bırakıp O halde dinleriz kendimizi. Yaptığımız şeylerin anlamı olmadan önce o hislerle savaşırız mıyız? kabullendiğimiz gerçekleri önümüze serdiğimizde kaçı durabiliyor önümüzde, savaşmakta olduğumuz şeyleri Onlarla bir tutabilir miyiz, böyle bir şey Mümkün mü? şu şekilde olursa ben kendi benliğim dışında kabul ettiklerimi kenara atarsam sonra onları İhtiyaç anında reddettiklerimle değiştirirsem orada bir değişiklik söz konusu olur mu? Ya da neden ihtiyaç duyduğumuz şeyler söz konusu iken onları reddedip sapmadığımız yollara girişip oradan bir şeyler elde etmeyi arzuluyoruz? Bu cidden tuhaf bir tablonun içinde anlamı bulmaya benziyor ne kadarını bilme meselesi değil de oradan çıkarılan anlama yüklenilen şey!
Olmasa da eskisi gibi var hala içeride bir parça eskiler, var hala içeride o eski tat.
Büyüklerimin ellerinden öpüyorum, çocuklar neşe içinde geçsin bayramınız.♥️