-Şiirler yazdım bana “sen aşık mısın? Dediler.
-yalnız başıma takıldım “bu kız asosyal!”dediler.
-Sustum “bu bizi anlamıyor!” Dediler
-Değer verdim “çok saf.” Dediler.
-kendimden çok sevdim onları “biraz oyalanalım, sonra iter gideriz!” Dediler.
Ne yaparsam yapayım biri bile çıkıp senin neyin var? Sessizliğin bir şeyler anlatıyor demedi be! Biri de çıkıp bu kadar değer ve sevgi ile kırılırsın, parçalanırsın demedi. Olsun! Olsun be canı kırdınız ama sağlamım.