Bayım niyetiniz sevmekse sevmeyin, uzağım ben…
PLUVİOPHİLE///MERDÜMGİRİZ*
SOR////////zaqa.net/ElffffNazım Hikmet Ran ∞
Çok gecikmiş bir sevgiyim ben, sevmek de canımı acıtıyor…
Siz kimseye ait değilsiniz, kimselerin de kuklası değilsiniz, kalbinizi kırılacağını bile bile birine vermenize gerek yok. Yaşamın her yeri dolu dolu. "Aşk" hayatı hayat yapan kavram değildir. En nihayetinde bir gün her şey olması gerektiği yere ulaştığında işte şimdi hata yapabiliriz diyebileceğiz. İşte benim anlatmam gereken bu demeden anlayabilecek sizi diğerleri, belki de hiç kimse..