Fatma

Fatma
@_ffttmm_
Cehennem de locadayım
... Çaresiz bir takvimden yanlızlığa gün saydım.
Alıntı
Reklam
Bende.
"Nefrete sevgiden daha çok güvenirim" dedi şeytan. "Çünkü nefretin sahtesi olmaz. "
Alıntı
İyilerin faydaları vardır doğrusu. Kötülüğün ise büyüsü...
Alıntı
Şeytan'ın nesi var?
Cennetin cehennemi, Ahireti kıyameti Hesap defterleri var. Peki şeytan'ın nesi var?
Alıntı