Her şeyin, ama her şeyin kaybedilebileceği anlayışı ile hareket edin. Ve bu farkındalığın eşimizle, çocuğumuzla, sağlığımız, inancımız, servetimiz, akli dengemiz, her bir meleke ve yeteneğimizle geçirdiğimiz her gün ve her dakikayı şükre dönüştürmesini sağlayın.
Namaz kalbin oksijenidir, bizi hayatta tutar. Ama buna rağmen namaz konusunda sürekli bahaneler üretiriz. "Şu an işyerindeyim ve çok meşgulüm, akşam eve dönünce nefes alırım" ya da "Alışveriş merkezinde yahut havalimanındayım, eve geçince nefes alırım" dediğinizi tahayyül edebiliyor musunuz? Nefes almaktan ödün vermeyiz çünkü bizi hayatta tuttuğunu biliriz. Şunu da bilmeliyiz ki namaz bizi hayatta tutar. Ve bunun yerini tutacak başka bir şey yok!