Firuze

Firuze
@_firuzee_
La tristesse durera toujours... (Hüzün sonsuza kadar sürecek...)
GECE OLUNCA (16.Bölüm ses-siz) Şimdi... başımızı kaldırıp bakmalı mıyız etrafımıza? Kaç çocuk sessizce çığlıklar atıyor, biliyor muyuz? Kaç çocuğun gecesi uzun oluyor? Biz ne zamandır kör taklidi yapıyoruz ki? A L G A N
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu kez hıçkıra hıçkıra değil için için ağlamıştım ki bu, ağlayışların en hazinidir."
Hangisi daha gerçek Ölüm mü ? Yaşam mı ?
Söz biter , ayrılık başlar...
Alıntı