⠀ོNisa.

Artık üzülmek yok!.
“Bütün gayretlere rağmen Uzaklaşmaya çalışacağım, Hayatın tadını çıkaracağım. Gam nedir bilmeyeceğim, Hiç üzülmeyeceğim, Üzülmeye hiç niyetim yok!”
Sayfa 293
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana öyle geliyor ki... pek çok şeye kırgındır o...
Sayfa 279
Edebiyat
“Gönül kimi severse güzel odur..”
Sayfa 261
Edebiyat