•
Ben, ben gibiyim, benim kadar
güçlü, benim kadar zayıf…Yolumdan gide gele ulaştım kendime. Mutluluğum, hüznüm ben yaptı beni... Kendi yolumda yürüyüşüm, duruşum benim ritmimde hep. Telaşımda, sakinliğimde bir ifadem var ki tam benlik! Konuşurken ve susarken yüzümde bana ait izler var.Yaşadıkça korkum kendi dilimde uyardı beni. Öfkem korudu sınırlarımı. Bana has bir üzüntüm var, içimde büyüdüğü zamanlarda büyüttü beni. Utandım, geri çekildim, anladım
ve yeniden yola çıktım hazır oldukça. Mutluyken yüzüm, gözüm, sözlerim benim rengimde ışıldadılar. Göz kırpışımdan, çattığım kaşımdan, yüzümdeki hayat izinden, içimin denizinden bir baktım kendime. En çok hayalime, anılarıma ve şu "an"ıma baktım. Kaç acıdan düştüm, kalktım
da çıktım. Yorgunluğuma, kırgınlığıma, hayal kırıklığıma da sıkıca sarıldım . Benim onlar, dokunursam iyileşirler. Onlardan bir tane daha yok! Benden bir tane daha yok! Elimden gelenle, aklımdan geçenle, hayatımda kalanla, benden gidenle, gözümde tütenle benim. Kimseye
benzemem ve benzemez kimse bana!
O şarkıyı bir kere daha dinleyeyim diye
işe geç kalmayı göze alışımla benim…
•
Elitin ne olduğunun tarifi farklıdır. İlla para demek değildir, illa diploma demek değildir. Elit, bir işi iyi yapan insanların dikeyine sınıflamasıdır.