ғαтмα

ғαтмα
@_ftma_
Eksiklik hayatta değil, zihinlerimizin içinde.
"insan hiçbir şeyle gelir, her şeyin peşine düşer, hiçbir şeyle geri gider... "
İnsan ve Duygular
Reklam
Acaba önceleri karanlıktan neden o kadar korkmuşum? Oysa ne kadar güzel saklıyor, bütün gereksiz şeyler karanlığın içinde yok olup gidebiliyor..
Alıntı
İnsanları küçük günahları yüzünden yargılayacak kadar ahlakçı değilimdir.
Alıntı
Bırak kenardan izleyenler bizi istedikleri gibi yargılayıp mahkûm etsinler.
Alıntı