ғαтмα

ғαтмα
@_ftma_
Eksiklik hayatta değil, zihinlerimizin içinde.
bu gece güzel bir uykudan kaçıyorum çünkü hayalin uykudan daha güzel.
Alıntı
Reklam
İnsan binlerce yıldır kendisiyle boş yere savaşmış durmuş ve ruhunu hâlâ acıdan kurtaramamış...
Alıntı
birbirimizi kardeşim, birbirimize sıkı sıkı sarılalım bütün çıkışları kapatıldığında şu yaşamda tek olmak daha da acı verici, daha da ürkütücü.
Alıntı
Biliyorum, boş bir şeye umut bağlamışım, ama ne yapayım, son çarem bu.
Alıntı
Yorgunluk diye adlandırmak doğru değil belki, ama rahat değilim, korkuyorum. Düşenlerle böbürlenen bir dünyada yaşıyoruz.
Alıntı