Adana01

Adana01
@_gamze01
"Hayata karşı gelmek ve ezilmek istemiyorsan kimseyi düşünmeyeceksin." "Geç kalınan hiçbir şeyin telafisi yoktu. Hayatın geç kalınmışlıkları yüzündendi çekilen bütün acılar." "Bazen dilimizin ucunda biriken o kadar çok cümle vardır ki dökülmek isteyen. Fakat durdurmak zorunda kalıyoruz. Elimizde olmadan susup sesimizi kesmek zorunda kalıyoruz" "Bizi nasıl bir geleceğin beklediğini bilmiyorum,Beritan.Tek dileğim acı çekmememiz."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir Direniştir AŞK.!!!" "İnsan kaderini biraz da kendisi seçer." "Kız olarak doğduğumuz gün susturulmuşuz zaten!" "Aşiret olmak bunu gerektiriyordu." "Bir kadın anne olamayacağını bilmenin acısını ölene dek yüreğinde taşıyabilir miydi? Bu yürek hastalanmaz mıydı?"