Çocuğumuzun hayatındaki her döneminin tadını çıkaralım. Hepsi de göz açıp kapayıncaya dek geçip gider. Hayatta bir tek gerçek aciliyetimiz var o da SEVMEK! Gerisi gerçekten de o kadar önemli mi?
... Birinde, çocuk olmak isterdim, diye darıldı bana. Neden? Çünkü, çocukken küserdik birbirimize. Şimdi darılıyoruz sadece ve kimsenin bundan haberi olmuyor. Sanki devasa bir ormanın ortasındaki bir ağaç devriliyor ve kimse duymadığı için ses çıkarmamış oluyor. Hak verdim Parla'ya.
...