Sana illa bir şiir mi yazmam lazım çay demlesem olmaz mı ? :))
Sanatımızı icra ediyoruz...
Yavuz bahadıroglu ve İskender pala kitapları düşkünü
@guldiyebirisiii
"Nemelâzım !"
Banane manasında değil midir ?
Değil süt karındaşum! Eğer zulüm yayılır , fukaralar feryada başlarsa ve şahısların menfaati devlet menfeaatinin üstüne çıkarsa... Bunu görüp işitenler,
'aman canım nemelâzım 'diye keyiflerine bakarsa ,bil ki yıkılış yakındır!