Güldiyebirisiii

Güldiyebirisiii
Sana illa bir şiir mi yazmam lazım çay demlesem olmaz mı ? :)) Sanatımızı icra ediyoruz... Yavuz bahadıroglu ve İskender pala kitapları düşkünü @guldiyebirisiii
Osmanlı'nın uzun yıllar ayakta kalmasının sebebi diyebilir miyiz ?
"Nemelâzım !" Banane manasında değil midir ? Değil süt karındaşum! Eğer zulüm yayılır , fukaralar feryada başlarsa ve şahısların menfaati devlet menfeaatinin üstüne çıkarsa... Bunu görüp işitenler, 'aman canım nemelâzım 'diye keyiflerine bakarsa ,bil ki yıkılış yakındır!
Sayfa 59
Reklam
Ya devlet başa, ya kuzgun leşe...
Sayfa 57 - Yavuz Sultan Selim·Kitabı yarım bıraktı
" Odamda beni kitaplarım bekler ,bu yegane bir tesellidir." Sabahattin Ali
Güvenmek sevmekten daha değerli, zamanla anlarsın Paulo Coelho
İnsanları geçimsiz icra eden sevgisizliktir. Birbirine hasım eden iletişimsizliktir . Güzellikten yana ne varsa yok eden ilgisizliktir. Konfüçyüs
Reklam