"Biliyor musun, insan ne zaman türkü söyler ya da bir resim yapar ya da halay çeker?"
"Ne zaman?"
"Algıladığı dünyayı duygularıyla ifade ettiği zaman."
Tanrı'ya inandığını söyleyen çoğunluk Tanrı' nın varlığını çantada keklik misali kabullenir. İnanmayanlar için de yokluğu çantada kekliktir... Yani, ne varlığı ne de yokluğu umursanır.
Bir şey aynı anda doğru ve yanlış olabiliyorsa, yani, biz yaptığımız zaman doğru çünkü bizim amacımız daha saygın türünden bir anlayış topluma egemen oluyorsa, ahlak erezyonu kaçınılmazdır,