“Momo'nun hiç kimsenin yapamayacağı şekilde başardığı şey dinlemekti. Belki şimdi pek çok kimse, bu da bir şey mi, herkes dinlemesini bilir, diyecektir.
Oysa hiç de öyle değil. Çok az insan gerçekten iyi bir dinleyicidir.”
“Zeki insanların "uyanış" ve "aydınlanma" adı altında gizlemeye çalıştıkları acıyı şimdi hissediyordum. Bu, nisan yağmurları gibi gelip geçen çocuksu bir melankoli değil, gelip geçen ama zihnimde daha derin bir etki, daha derin bir yara bırakan olgun bir acıydı.”