Gri

Zaman bu.. yada kendimiziz. Çünkü zaman yok, bizse geçip gidiyoruz
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başka bir hayatta düğme olarak doğmak istiyorum. Ne düğmesi olursa.. İnsan olmaktan ve bir zavallı gibi acı çekmekten iyidir
“Beklemeyi şehrin selamsız akşamlarında öğrendik. Bir mektup beklemek..bir bakış..bir gülümseme..."
Hayatta öyle şeyler varki insanın izanı bunlara yeterli olmuyor maalesef…
“Uzun zamandan beridir gerçek hayatın başlamak üzere olduğu izlenimine kapılmıştım. Fakat her zaman yolumun üzerinde bir engel, öncelikle erişilmesi gereken birşey, bitmemiş bir iş, hizmet edilecek zaman, ödenecek bir borç oldu. Sonra hayat başlayacaktı. Sonunda anladım ki bu engeller benim hayatımdı..” [A.D.S]