Hiç bitmesini istemediğim bir kitaptı turgutcuğum özben :) her ayrıntısını hayranlıkla okuduğum dile getiremediğim herşeyi dile getirmiş oğuz atay o kadar içten o kadar samimi
Ben bütün bunlarla başa çıkamam Olric, diyorum. İnsan her gün yüzlerce olayla karşılaşıyor. Bu sözlerim Olric'i neşelendiriyor. Demek sayıları gittikçe artıyor, diyerek gülmeye başlıyor. Sonunda kimse başa çıkamayacak. Her zengine bir İsa düşecek diye söylenip duruyor. Ben daha onun kadar, akıl yolundan uzaklaşmadım. Peki Olric, diyorum