Gülben

Gülben
@_gulben_
..ve ben bir şiirin ağlattığı, bir gülün razı ettiği insanlardanım..
@_gulben_·
·
sabitlendi
Bütün suçu buydu belki: Fazla erken,fazla berrak,fazla kendisi olmak.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne seni anlamaya yetti zaman Ne beni anlamana Dereden tepeden konuştuk Havadan, sudan, giyimden, kuşamdan Ölümden, yaşamdan Bir olmaktan, ayrılıktan, yalnızlıktan, kalabalıktan Filmlerden, kitaplardan, mutluluktan, göz yaşından Evlerin iç dünyasından söz ettik Bu dünyayla, başkalarının dünyasıydı o uzun uzun anlattıklarımız Bir de dost arkadaş muhabbetleri... Kendi dünyamızdan söz etmedik hiç! Başımı alıp dağlara çıkacağım Avazım çıktığı kadar haykıracağım Dağlar taşlar yıkanacak göz yaşlarımda Beni onlar anlayacak derken... Ben sen anla diyordum aslında Baktın öylece... Anlayamadın... Teselli edecek sözler aradın Çığlığı duyamadın Sunkun olduğum günlerde yüreğimin neden buz tuttuğunu düşünmedin hiç! Girip göz bebeklerinden bana bakmaya zaman mı yoktu, yürek mi Bilmiyorum... Dr. Metin Vural ~Üşüyorum
1000Kitap
Sevdanın temelinde belki de bu vardı: seçilmiş olmak, ayrıştırılmış olmak. Diğer insanlardan ayrı olarak sana bakılması, senin benimsenmen,tercih edilmen ve bir sırrın ortağı olmak... İşte bu, sevdanın ilk adımı değil miydi?
Alıntı
Herkes yalancı, herkes büyük yalancı..