Kendininağacı

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beraber yaşamak ne ki kesin biz beraber ölürüz.
Zevkten, eğlenceden, ümitten, gayeden uzak yaşıyorum. O kadar yalnız ve boşum ki...
Edebiyat
Sence bir daha eski günlere geri dönebilir miyiz? Bence hayır, dönemeyiz asla.
Sayfa 306 - Alfa yayım·Kitabı okudu
Edebiyat