#Yaş19
Yaşlı dünyanın yetişkin insanı oluverdim artık .
İyi kötü seneler geçti, geçmişte gelecekte ve şimdide benimle yaşıt nice insan, nice başarılar,dostluklar , ilişkiler, mutluluklar,heyecanlar sığdırdı belki bu yaşa.
Benim bunlarım olmadı ama kendimim oldu .
Kendimi tanıdım kendimi sevmeye çalıştım(başaramadım daha ama olsun ),kendimi sarmaladim, Kendime güvendim kısaca kendime yaslandım.İyi ki doğdum mu karar verme aşamasındayım , umarım bir gün birileri için , kendim için iyi ki doğarım.