Kır Çiçeği Tepesi ( SPOİ İÇERİR)
Severek okuduğum bir kitabın yorumuyla geldim. Uzun zamandır okunmayı bekleyen bir kitabı sonunda okudum ve çok beğendim. Yazarın kalem akıcı ve sürükleyici.
Beattie karakteri en sevdiğim karakter oldu. Ah Beattie önce evlat acısı sonra da sevdiğin adamın acısını yaşadın. Her iki acıyı da iliklerime kadar hissettim . Seninle ağladım ,seninle güldüm...Evladın için verdiğin mücadele takdire şayan. Emin ol ki sen elinden gelenin fazlasını yaptın. O yüzden için rahat olsun .
" Dünyada İki çeşit kadın vardır . Bir şeyler yapanlar ve kendisine bir şeyler yapılanlar." arkadaşının dediği bu cümleyi hayatı boyunca hep hatırladı. Beattie 'm artık kendisi için bir şey yapacaktı , mücadele edecekti. Güçlü duruşuyla , düşünceleriyle beni kendisine hayran bıraktı . Her şeyi sıfırdan var etti . Tabi bunu yaparken tek başına değildi. Ansızın hayatına giren Charlie en büyük destekçisi oldu. Charlie kalbim sızlıyor adını yazdığımda , gözyaşlarımı tutamıyorum ağlıyorum. Keşke,keşke tamamen mutlu olabilseydin . Keşke sevdiğin kadınla bir ömür yaşasaydın.. En çok sana yapılanlar için kızdım. Sırf ten rengin farklı diye insanların seni hor görmesine dayanamadım. Seni küçük gördükleri zaman onlara güldüm. İnsanları ten renginden dolayı yargılamakta neyin nesi . Siz kim oluyorsunuz ,size bu hakkı kim verdi. Sizi de düşüncelerinizden dolayı yargılamak lazım aslında . Zaten insan ayrımı yapan kişilerden uzak durmak lazım. Onlara laf anlatamazsın.
Henry ve Molly çok günahkar insanlarsınız , en büyük günahınız da bir evladı annesinden ayırmak. Evladın olmadığı için bir annenin yaşayacağı acıyı aslında bilmen gerekirdi. Yıllardır evlat hasreti yaşayan birisinin böyle bir şey yapması doğru değil. Yaşamasan da doğru değil. Cehennemde yanın....
Son