08.30 da kalkıp (çok erken) 23 Nisan gösterini izledikten sonra piknik yapıp üzerimize kuş kusması(? Hala belli değil) sonrası metro çıkışı bir çocuk üzerime itiklenmesi ve anlık kararla konsere gidip orada biber gazı yiyip ardından yine konserde evlenme teklifi olayına denk gelip can çekişe çekişe eve gitmeye çalışıp 0.00'da (çok geç) evde olmamdan bahsediyorum aslında
Heda
@_heda_
·
Nasıl her şeyi bir günde yaşadım hala anlam veremiyorum. Sanırım cevap İstanbul'da yaşıyor olmam...