Helin

Fakat aşık olmak sevmek değildir. İnsan nefret ederken de aşık olur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sorarım size rahip pederler: Niçin oruç tutarsınız? Neden bu iş için göklerden ödül umuyorsunuz? Ödül olduktan sonra orucu ben de tutarım.
Kendi kendime düşünüyorum: ömrüm boyunca inanarak yaşadım, ya ölünce bir şey bulamazsam?
Ne güzel dedin
Saygının olmadığı yerde sevgi de kaybolmaya başlar.
Çoğu zaman insanlar,hatta caniler bile,haklarında verdiğimiz yargılardan çok daha saf,temiz ruhlu olurlar.