Helin

Nihayet öldük işte. Şimdi bunun da hiçbir sorunu halletmedigini görecekler.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
şöyle kitap sohbetlerinin hastasıyıımm..
"Francis Mc. Combert'in Kısa ve Mutlu Hayatı'nı okudunuz mu?"diye soruyorum "Okudum,"diyor." Çok iyi. Sen,Bir Escinselin Annesi'ni okudun mu peki?" "Beğenmedim, "diyorum. "Devrimci,daha iyi bana göre." "Iste bu yuzden yapıyorum bunu, "diyor. "Şu lanet olası sehirde senin gibi Hemingway okuyan bir kişi daha olduğunu sanmıyorum. "
Neden yarı yarıya delirdiğini açıkça söyleyeyim sana. Okuduğun için.
Ona sıkıca sarılmak isterdim. Öyle ağır ağır; telaşsızca.
Yıllardır ilk kez,göğsümdeki devasa boşlukta küçücük bir umut ışığı beliriyor. Farkında olmaksızın gülümsüyorum.