Ay’ın parlaması için güneşe ihtiyacı vardır
Ama bu güneşin umrunda değildir
Güneşin tek odağı dünyadır
Ama dünya da aya aşıktır
Yaaa öyle bi mesele işte…
Birgün bir bir ses duyacaksınız,
sağa sola bakacak göremeyeceksiniz.
Ve o ses diyecek ki:
”Ey insan oğlu!
Savaşlarda çocukların vurulmasına göçmenlerin açlıktan ölmesine sokak hayvanlarının katletmesine göz yumdunuz.
Sustunuz.üç maymunu oynadınız.
Görmedim,Duymadim,Bilmiyorum dediniz.
”Ve o ses devam edecek:
”şimdilik ağzınızı kapattım.
Hala göz yummaya devam ederseniz,
yarın gozlerinizi kapatacağım.
Sese kulak ver insanoğlu
kulak ver artık…
Her zaman yalnızım yalnızdım kimse yoktu yanımda her şey de her yerde. herkesin var ama kimsem yok bu dünyada sadece Allah var sadece O var O varsa hersey vardır Şükürler olsun…