yamuur

yamuur
@_hopelessromantic
kitap kulübümüzün ig: hopelessromanticscommunity
14.3.26
Unutulmak mı hatırlanmamak mı canı en çok yakan? Yaz unutulsa kış iç ısıtmaz mı? Varlığını esirgemiyorken ışığını paylaşan Hatırlanmazsa daha çok acıtmaz mı?
Reklam
Bir şairin, "Birini anlamak, affetmek ve sevmek istiyorsan arkadan nasıl göründüğünü uzunca bir süre gözlemle" dediği söylenir. Bunu yaparsan onu anlamak, affetmek veya sevmek için boş yere çabalaman gerekmezmiş çünkü yapayalnız gölgesi sen ne olduğunu anlamadan seni ağlatırmış. Haklılar. Birinin yalnızlığını anlamak... Bence aşkın başlangıcı bu. `call it love
Dizi Alıntısı