Bir şairin, "Birini anlamak, affetmek ve sevmek istiyorsan arkadan nasıl göründüğünü uzunca bir süre gözlemle" dediği söylenir. Bunu yaparsan onu anlamak, affetmek veya sevmek için boş yere çabalaman gerekmezmiş çünkü yapayalnız gölgesi sen ne olduğunu anlamadan seni ağlatırmış.
Haklılar. Birinin yalnızlığını anlamak... Bence aşkın başlangıcı bu.
`call it love