Birilerini sevindirmenin ve bundan dolayı sevinç duymanın ne kadar kolay olduğunu hissediyordum; insanın kendinin açık olması yeterliydi, insandan insana canlı bir akım gerçekleşiyordu hemen, yükseklerden derinlere düşüyor, derinlerden tekrar sonsuzluğa köpürüyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı üzgün, durgun bir anda bana hediye olarak gelmişti.. bana bu kitapta kendimi bulacağımı söylemişti.. Kitabı okumaya başladığım da içten içe zaten kendime ait bir çok şey bulacağımı hissetmiştim.. ve ben bu kitaptan altını çizdiğim bir çok cümlenin bana hitap ettiğini, duygularımı ifade ettiğini ve daha bir çok şey daha söyleyebilirim.. Kitaptan biraz bahsedeyim kitapta bir şahısın hayatını ele almış ve geçmişin de yaptığı hataları ile yargılandırılan, ve tesadüfen tanıştığı birine aşık olan birisinin hayatı diyeyim.. Çok fazla cümle kuramıyorum arkadaşlar kısa ve öz olarak anlatmak istedim umarım başarabilmişimdir.. okunması gereken bir kitap.. İyi okumalar şimdiden..