Şu çağda "iyi" olmak bile, başlı başına bir mücadele. Dehşet veren olaylar gözlerimizin önünde yaşanırken, her gün her akşam haberlerde olanları seyrederken, iyiliğe güzelliğe bir inanç duymasak, ne oluruz? Hiç. Karahasan'ın dediği gibi: "Çünkü insanlığın iyiliğine, güzelliğine güvenini kaybetmek belki de en büyük kayıptı." Şimdi bir gülümseme, bir nazik söz, bir yardım eli karşındaki istemeden üstelik; bize insanlığımızı hatırlatsın