NeuroStoryTR

NeuroStoryTR
@_iamserdar
Ölüm ne büyük bir sırdır; İnsan düşünür ama çözemez. neurostorytr.com instagram.com/iams.erda.r?igs...
Juan José Saer, "Yara İzleri"nde şöyle der: "Çürük bir elma sağlam bir elmadan iyidir; çünkü çürük elma sağlam elmadan daha yakındır hakikate. Dağılıp gitmeden önce, binlerce kuşağın kendisini seyredebileceği bir aynadır çürük elma." Yaşadığımız her şey; bütün kırıklar, çürükler, yaralar, çatlaklar, kusurlar insan için
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Meğer sevilmek ne zor şeymiş !!
O sahibinin sesi gramofonlarda çalınan şey incecik melankolisiymiş yalnızlığının intihar karası bir faytona binmiş geçerken ablam caddelerinden ölümler aşkı pera’nın
Dillendiremediğimiz ne varsa içimizde birikir, birikir, ağırlaşır. Hiç derdimiz yokmuş gibi bir de söyleyemediklerimiz yüklenir üstümüze. Kaan Murat Yanık aynı kitabında, "Bu yorgunluğumuz, hep söyleyemediklerimizden..
Ne tuhaf bir çağa denk geldik. Hiçbir şeyin kıymeti yok. Sevmeler de bir tuhaf. Üstelik buna itiraz edenler susturuluyor yahut yalnız bırakılıyor.