Hep geçtiğimiz sokaklar; dost olduğumuz, sevdiğimiz, ait olduğumuz insanlar... Bir vakit sonra artık bizim olmayabilirler. Daha da kötüsü, belki de orada, aynı yerde duruyorlardır fakat bizim değillerdir artık. Ya da biz orada durmuyoruzdur, yüzümüze dönüp bakmıyordur ne yollar ne daha dün gülümseyen suratlar.