NeuroStoryTR

NeuroStoryTR
@_iamserdar
Ölüm ne büyük bir sırdır; İnsan düşünür ama çözemez. neurostorytr.com instagram.com/iams.erda.r?igs...
Denizin bittiği yer ufuktur aynı zamanda. Ufuk da umut.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sevgisiz yaşamak insanda bir tramva etkisi bırakır. düşünsenize kimse tarafından sevgi, ilgi görmüyorsunuz, ilk başlarda bu durum normal gelir insana sonrasında, bi şeylerin tuhaf gittiğinin farkına varır insan, sonra ise gördüğü çiftlere (sevgililere) karşı bi nefret, kin besler içinde, bunlar neden mutlu? bu adama (kadına) nasıl baktı bu? hak etmediği hâlde seviliyor, ben neden sevilmiyorum. gibi sorular, düşünceler yer bitirir insanı. kişi bir zamandan sonra melankolik bir ruha sahip olur. kendine " beni kimse sevmiyor zaten, benim neyim eksik, çirkinmiyim, neden neden..." bu düşünceler zihnini yorar insanın. şimdi size naçizane bir kaç tavsiye vericem. - kendinizi tanıyın - kişisel bakımınıza önem verin - ufak detaylara fazla takılmayın - insanlarla konuşma biçiminizi değiştirin - beden dilinizi geliştirin - kendinizi sevin, unutmayın siz kendinizi sevmezseniz kimse sizi sevmez.
"Dünya ne ise oydu; ben de ne isem o oldum, uyuşamadık. Hepsı bu."  Oruç Aruoba
Uzun yıllar kendimin yasını tuttum. Olabileceğim hâlde olmadığım insanın, yapabileceğim hâlde yapmadığım şeylerin yasını." Amannnn , Hayatta yeni bir sayfaya her zaman yer vardır
benim kelime hazinem çok geniştir, derdim. Senin bir kelimene yetemedim; git, ne demekti sevgilim ?