sevgisiz yaşamak insanda bir tramva etkisi bırakır. düşünsenize kimse tarafından sevgi, ilgi görmüyorsunuz, ilk başlarda bu durum normal gelir insana sonrasında, bi şeylerin tuhaf gittiğinin farkına varır insan, sonra ise gördüğü çiftlere (sevgililere) karşı bi nefret, kin besler içinde, bunlar neden mutlu? bu adama (kadına) nasıl baktı bu? hak etmediği hâlde seviliyor, ben neden sevilmiyorum. gibi sorular, düşünceler yer bitirir insanı. kişi bir zamandan sonra melankolik bir ruha sahip olur. kendine " beni kimse sevmiyor zaten, benim neyim eksik, çirkinmiyim, neden neden..." bu düşünceler zihnini yorar insanın. şimdi size naçizane bir kaç tavsiye vericem.
- kendinizi tanıyın
- kişisel bakımınıza önem verin
- ufak detaylara fazla takılmayın
- insanlarla konuşma biçiminizi değiştirin
- beden dilinizi geliştirin
- kendinizi sevin, unutmayın siz kendinizi sevmezseniz kimse sizi sevmez.