Yorgun falan değil de huzursuzsun, bu kapanlarla dolu dünyada adım atmaya bile korkuyorsun,bu yüzden iki ayağın da hep havada, yorgun değilsin sadece o korkunç huzursuzluğun arkasından gelecek ve kendini aptalca bir dalıp gitme gibi gibi hissettirecek o yılgınlıktan korkuyorsun.