Bazı ölümler için illa ortada bir ceset olması gerekmez,kimse ağlamaz veya bir mezar kazılmaz.Bazı ölümlerde insan duygularının bitişine şahitlik yapar,ruhunu asar, çocukluğunu yakar ve kimse bunları görüp ağlamaz.
Hayallerimin içinde bir gerçeklik,
gerçekliğimin sonunda sen,
sende ben,
kaçıyoruz acı gerçeklikten
sessizce.karşılıyorlar bizleri ellerinde çiçeklerle.