Geceyi severim;sokak köşelerinde ki sönük lambaları,
uğuldayarak esen rüzgarı deli, aşk için yazılmış mektupları divane severim.
Bir seni severim.
Birde geceyi kıskanıp siyah rengine bürünen gözlerini...
Şimdi ağlama.
Biriksin gözyaşların, büyümesin hüznün
yahut senden gidince sarsın seni bensizlik
göz yaşların sel olup taşsın yüreğinden, hüznün büyüsün kor bir ateş olup yaksın seni.