Şimdiye kadar rastladığım insanlar arasında ilk defa olarak, bir ruhu bulunduğunu tespit ediyorum. muhakkak ki bütün insanların birer ruhu vardır, ama bir çoğu bunun farkında değil ve gene farkında olmadan geldikleri yere gideceklerdir bir ruh, ancak bir benzerini bulduğu zaman ve bize bizim aklımıza hesaplarımıza danışmaya lüzum bile görmeden meydana çıkıyor.
Ne için ilk defa gördüğümüz bir peynirin evsafı(vasıflar) hakkında söz söylemekten kaçtığımız halde ilk rast geldiğimiz insan hakkında son kararımızı verip gönül rahatlığıyla Öteye geçiveriyoruz?