J.S.N.T.L.

Reklam
Okudu'm bi' yerde, şöyle diyo'du "Sevda duyarmış ona seslenirsen" Ey sevda, duy beni Yanımda kalsın, o kalsın
Müzik
Şu dünyaya kim bilir ne kötü, ne alçak, tanıyınca ne kadar utanacağımız insan gelmiştir, kim bilir ?
Sayfa 490·Kitabı okudu
Alıntı
Sen içinde başkaldırma kurduyla doğmuşsun, başka türlü yapamazsın…
Sayfa 487·Kitabı okudu
Alıntı