Binnurzb

Binnurzb
@_kalypso
In me omnis spes est mihi. “Bütün umudum kendimde.“ — Terentius [Adelphes, III, 5, 9]
Tanımadığınız birine ağlamaktan daha saygın bir şey olamaz.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Reklam
Ölüler olacağını biliyorduk zaten, fakat yirmi üç değil. Sadece üç olsaydı da onlar bu yirmi üçten daha az ölü olmazlardı.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Ömrümüzün bütün günlerini birbirimize veda ederek, yarın görüşürüz deyip bize de bunun dendiğini işiterek geçiriyor olmamız ve mukadderat gereği, o günlerden birinin bu kişilerden biri için son gün olması, ya yarın görüşürüz dediğimiz kimsenin ya da bunu diyen kendimizin artık hayatta olmaması ilginç.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Huzur içinde olmak için uykuya ihtiyacımız olmasa çok daha iyi olur.
Sayfa 117·Kitabı okudu

Binnurzb

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
Beğendi
·
22 saatte okudu
·
2021 5. kitabı
Stefan Zweig
7.9/10 · 24,8bin okunma
Reklam