Gül Kaya

Gül Kaya
@_kayagull_
Demek ki, insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar... Ama şimdi inanıyorum... Sen beni inandırdın... Seni seviyorum... Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum...
Sayfa 136·Kitabı okudu
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evet, onu toprağın altına koyduktan ve mezar başındakiler dağılıp onunla baş başa kaldıktan sonra ne yapabilirim?..
Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş. Gene bu akşam anladım ki, onu kaybettikten sonra, ben dünyada ancak kof bir ceviz tanesi gibi yuvarlanıp sürüklenebilirim.
Sayfa 128 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Hayat beni kaybetmekle hiçbir şey ziyan etmeyecekti.
Ben neydim? Ruhum, bir ağaç kurdu gibi beni kemirmekten başka ne yapıyordu?
Sayfa 124 - YKY·Kitabı okudu