Temet Nosce !!!

Temet Nosce !!!
@_kc_
İstediğin gibi yaşa! Şüphesiz ki Öleceksin! İstediğinle birlikte ol! Şüphesiz ki Ayrılacaksın!!! İlimden İcazetli Okur, Araştırmacı ve Eğitimci Adayı! mûsiki, kitap, kahve, hüdayi yolu... Ülkücü
"Kimisi yalnızlıktan dem vuruyor kimisi yalnızlığı kendine armağan görüyor kim yalnız ki... Beynindeki sesi susturmadan vicdan eleğini kaldırıp duvara asmadan yalnız kalabilir misin şeklen yalnızsın iç dünyan ip yumağından hallice." 🖤🔥🙇‍♀️
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bugün kahvenin ucunu fazla kaçırdım sanırım kalbim ağzımda atıyor 😋🤦‍♀️ küçük bir kalp çarpıntısı geçiriyorum 🙉💗
Güzel 😊 bir cumle:) Kusursuzluğu unutun.Her şeyde bir çatlak vardır.Işık içeri böyle girer.
Herkesin seni sevmesini beklersen, seni sevenlerle yetinemezsin.Çünkü çoğu zaman, seni sevenler dikkatini çekmez.Her zaman seni sevmeyenlere odaklanirsin ve kendini onlara sevdirmeye çalışırsın ve her daim eksiklik hissedersin.