Temet Nosce !!!

Temet Nosce !!!
@_kc_
İstediğin gibi yaşa! Şüphesiz ki Öleceksin! İstediğinle birlikte ol! Şüphesiz ki Ayrılacaksın!!! İlimden İcazetli Okur, Araştırmacı ve Eğitimci Adayı! mûsiki, kitap, kahve, hüdayi yolu... Ülkücü
Ne sevincin ömrü varmış Ne gün gören çok yaşarmış Meğer hayat bir masalmış Zevk-u sefâ yalan imiş. T.s.n.m🪔🎙Zeki Müren
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kötü haber niçin tez duyulur ??? 🤦‍♀️😐uykum kaçtı.........
Hey Yabancı !!! -Azıcık yavaşla ne öyle dünyayı sırtlanmis gibi nefes nefese kalmışsın. -Yolum uzundur sırtımdaki dünyadan bir yük bitkidir koku yaparım sonrada satarım. Bende bu gelen koku nedir diye söylenir dururidim meğer sen gül amber değil, dünya kokarimişsin. 💐Kimisi onca kokuyu üzerine boca ediyor a zavallı senden gelen manevi kokuyu bastırabilir mi?
"Hiçbir şey olduğu gibi kalmaz.Bazen görünen, gerçeğin kendisi değildir.Bu da geçer..."