"Ne olmasını istiyorsun?"
"Seni kaybetmek istemiyorum."
"Buna mecbur değilsin. Senin seçimin."
"Benim seçimim" dedi adam usulca. "Nefes almak ve nefes vermek arasında seçim yapmaya mecbur olmak gibi bir şey bu."
"Benden kötülüğü açıklamamı mı istiyorsunuz?"
"Evet."
"Açıklayamam. Bilim de açıklayamaz. Öyle."
Adam başıyla onayladı. "Bu kesinlikle doğru. Öyle ve her zaman da bizimle birlikte. Aramızda yaşayan, sessizce peşimizden gelip bizi avlayan gerçek bir varlık. Beslenmek için şans bulmayı bekleyen. Çoğu insan onun farkında değildir ve sokakta yanlarından geçerken hafifçe sürtünse bile onu tanımazlar."