•K

•K
@_keke
Hukuk Fakültesi
23 Ekim 2000
115 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Her şey olacağının en iyisine varıyor,hiç korkma, kederlenme ! Hep ileri !
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''En güzel yıllarımı heba etmişim! Artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum.''
Kendime yalan söyledim..
İnsanın en kötü yalanı, kendine karşı olanıdır.
Hiç insan son kozlarını oynamadan yenilmeyi kabul eder, teslim olur mu?’’