Selami

Selami
@_kemtar
Sessiz yaşadım, kim beni, nereden bilecektir? t.me/Kemtar
Derman gelmeyecek yerde derdini tezgâha koyma gönül, incinirsin.
Alıntı
Reklam
Sevecek birini aramak yerine, neden kendimizi daha çok sevilmeye değer kılmıyoruz? Almak istediğimizden daha fazlasını vermeye neden talip değiliz? Yolu düşlemeyene yoldaş nasip olur mu? • M. Kemal Sayar
Alıntı
Mesud olmak istiyor musun? Saâdetini muayene etmeyeceksin. Gözlerini kapamazsa kimse, hayatta güzel rüya göremezdi. •İktibâs
Alıntı
Bazen biriyle yarım saat konuşmak, yarım asırlık refahtır.
Edebiyat
Ummak küsmek getirir. Umma ki küsmeyesin, incinmeyesin
Alıntı
Reklam